2/08/2017

Maybe a new hairstyle?

Minulla on ollut nyt jo useamman vuoden pitkät hiukset, en vain ole niistä raskinut luopua kun ne on saanut näinkin hyvin kasvatettua. Nuorempana minulla oli lyhyemmät hiukset, kai siitäkin syystä että ne oli helpommat hoitaa jne. Nyt olen taas alkanut haaveilla lyhyemmistä hiuksista, long bob -tyyli on sellainen mitä olen ajatellut. Viimeinen kuva on vuosien takaa, mutta siinä minulla on aika pitkälti juuri sen tyyliset hiukset joita nyt harkitsen.

Toki nytkin mietin raskinko luopua pitkistä hiuksistani, mutta aikansa kutakin vai mitä. Mietinhän samaa silloin kun värjäsin hiusten tyven ruskeaksi ja nyt en niitä halua luopua. Tosin hieman alkaa tuo jatkuva "itse tehdyn tyvikasvun" kasvurajan värjääminen jo kyllästyttää, mutta se oli jo tiedossa kun päätin hiukset värjätä. Joten siitäei auta valittaa.

Olen ymmärtänyt että hiuksia kai olisi hyväkin lyhentää välillä hieman reilummin. Kuulostaa hieman siltä että koitan kaikin tavoin jotenkin puolustella hiusten lyhentämistä, vaikka ei edes tarvitsisi, omathan ovat kutrini. Molemissa on etunsa, niin pitkissä kuin lyhyissäkin hiuksissa. Nyt lähinnä kaipaan muutosta :) Mutta uskallanko!?

Ei kommentteja: