3/04/2016

Eyelashes

Yksi mistä en luovu, ripsienpidennykset. Ihan vain jo siksikin, koska ne helpottavat niin paljon elämää. Ja näyttäähän ne kauniilta, sitä en voi kieltää. Varsinkin kun on löytänyt loistavan laittajan!

Viime keväänä paikkakunnan vaihdon yhteydessä tuli taas ongelma etsiä uusi ja hyvä ripsien laittaja. Tovin sain etsiä, mutta kun löysin Amenén, sille tielle olen jäänyt. Olen todella tarkka siitä miltä haluan ripsieni näyttävän huollon jälkeen (juurikin tuolta miltä ne nyt noissa kuvissa näyttääkin), ja Aino sen osaa toteuttaa.

Minulla on siis volyymiripset ja enää en niitä klassisiin vaihtaisi. Nämä on kevyemmät mutta mielestäni paljon näyttävämmät. Minulle laitetaan suht lyhyttä kuitua, koska omat ripseni kasvaa sen verran hurjaa vauhtia. Ja koska haluan että ripset näyttää luonnolliselta, en halua mitään kauhean pitkiä räpsyttimiä.

Itse en käytä mitään silmämeikkiä, koska ripset tuo silmiin tarpeeksi näyttävyyttä minun makuuni. Joten aamulla meikkaamiseen ei mene kuin pieni hetki. Gotta love these!

Kannattaa tsekata Amenén facebook-sivu, sieltä näkee enemmän Ainon töitä sekä hintoja ja tarkempaa osoitetta.

Ei kommentteja: