3/07/2014

my Fabulous eyelashes

Olen toisinaan harkinnut ripsienpidennysten/tuuhennusten ottamista, mutta en sitten kuitenkaan ole viitsinyt. Nyt kun viime aikoina on tullut niin kiire aamuisin, niin aloin harkita kaikkia mahdollisia "helpotuksia" kiireisiin aamuihin. Päätin sitten hyvän tilaisuuden tullen laitattaa ripsienpidennykset Fabulous kauneuskeskuksessa.

Paikalle menin ilman ripsiväriä, ettei siellä tarvitsisi alkaa meikkejä putsailemaan. Sitten aloitettiin laittamalla vaseliinia silmän alapuolelle, jonka jälkeen laitettiin teipit silmien alapuolelle (alaripsien päälle). Sitten sain rauhassa makoilla pehmeässä tuolissa kun Annina loihti minulle ihanat räpsyt. Täytyy sanoa että tykkään, ihanan luonnolliset niistä tuli minun mielestäni. 

Minulle nämä on enemmänkin tuuhennukset, koska omat ripseni ovat näiden ripsikuitujen pituiset, mutta ei valitettavasti noin kaarevat. Nyt kun voi reilun viikon jälkeen sanoa, nämä on nopeuttanut minun aamujani hurjasti! Taisin siis jo jäädä koukkuun näihin :)

Jos siis kaipaa helpotusta, ja vähän luksustakin, arkeen niin kannattaa kokeilla ripsienpidennyksiä. Fabulous kauneuskeskusta voin itse ainakin suositella ripsienpidennysten osalta. Kyseinen kauneuskeskus tekee paljon muitakin hoitoja, oikeastaan melkein kaikkea mahdollista päästä varpaisiin. Kannattaa tsekata: Fabulous.

Ei kommentteja: