10/02/2013

Don't hide your smile

Hymy on kaunein asuste, niin miksi en panostaisi siihen. Sain nimittäin kivan yhteistyö mahdollisuuden MediSmile:n kanssa ja pääsin heille hampaidenvalkaisuun. Monesti olen hampaidenvalkaisua harkinnut, mutta on se sitten kuitenkin aina jäänyt toteuttamatta. Osittain varmaan hammaslääkäri kammoni vuoksi, josta onneksi olen päässyt jo yli.
Minulle tehtiin siis tehovalkaisu, joka tehdään suuhygienistin toteuttamana. Alkuun hampaiden kunto tarkistetaan ja suoritetaan hampaiden puhdistus sekä hammaskiven poisto. Varsinainen hampaidenvalkaisu kestää 45minuuttia, ja se suoritetaan 15 minuutin pätkissä. Valkaisuaineet ovat vetyperoksidipohjaisia geelejä. Ne on puskuroitu siten, että ne ovat hellävaraisia hampaille mutta tehokkaita valkaisuun. Valkaisu kiinnitetään sinisellä ledvalolla. Medismilellä käytetään hampaidenvalkaisuun vain ammattilaiskäytössä olevia Beyond plus- ja Beaming white- valkaisuaineita.

Toimenpide oli minulle täysin kivuton, ei siis tullut minkäänlaista vihlontaa tms. Joillekin hampaidenvalkaisu voi aiheuttaa vihlontaa, mutta se on yksilöllistä, niinkuin hampaidenvalkaisun tuloskin. Itse olen tulokseen tyytyväinen, koska en halunnut luonnottoman valkoisia hampaita.
MediSmile haluaa tarjota nyt myös blogini lukijoille mahdollisuuden hampaiden tehovalkaisuun alennettuun hintaan 149euroa (norm.hinta 195eur)! Eli jos haluat hyödyntää tarjouksen, sanot vain aikaa varatessasi lukevasi blogiani. Aika täytyy varata ennen lokakuun loppua, mutta itse valkaisuaika voi siis olla myöhemminkin. Ajan voi varata numerosta 010-3200 801.

Ei kommentteja: