8/08/2013

Piilolinssi-arvonta


Vihdoin olisi taas aika järjestää teille arvonta, vaikka nyt ihan kesä kunniaksi. Aiemmin mainitsinkin noista Lenson.comin minulle lähettämistä piilolinsseistä, jotka saan arpoa lukijoiden kesken. Eli kolmet parit linssejä olisi arvottavissa, yhdet per lukija tietenkin. 

Arvotaan voit osallistua kommentoimalla tähän postaukseen. Muista laittaa kommenttiin sähköpostiosoitteesi. Arvonta päättyy 22.8.2013 klo 22:00. Good luck ;)

EDIT: Tajusin että olen unohtanut mainita pari aika oleellista asiaa noista piilareista. Eli kyseessä siis kuukausilinssit, ilman vahvuuksia ja kaikki ovat sinisiä väriltään.

10 kommenttia:

enargentina kirjoitti...

Noh pakkohan tähän nyt on osallistua, piilolinssien käyttäjä kun olen!! :)

s-posti: kurkisofi@gmail.com

Nana kirjoitti...

nanapyl@gmail.com

Jonna kirjoitti...

Mukana ollaan :)
sypa.blog@hotmail.com

Tiia kirjoitti...

Osallistun arvontaan :) Aikalailla juuri sopivasti tämä arvonta nyt sattuikin kun minulla alkaa piilarit taas vedellä viimeisiään :P Tosi kertakäyttöpiilareita olen käyttänyt, mutta kuitenkin.

doriss.blog@gmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Oi että, piilarit todella tulis tarpeeseen! Onko noi siis värillisiä vai ihan normi? Ja tuleeko noihin vahvuudet?
dacoconutt@gmail.com

Petta kirjoitti...

ooh, mä tykkään käyttää useinkin piilareita, joten kokeilen onneani. :)

kynnenverran@gmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Haluaisin kyllä testata sinisilmiä ... I'm in! indiebyheart@gmail.com

Ninnu kirjoitti...

Siniset piilolinssit olis menossa kokeilumielessä tilaukseen kohta, tää oiskin kiva juttu voittaa :)

niina.nyman@windowslive.com

Nenna kirjoitti...

Nää ois kyllä kiva voittaa :P
minuhno@gmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Parempi myöhään kun ei milloinkaan ;) tahtoisin kovasti siniset tähtisilmät ;)

- Johanna

hande03@hotmail.com