10/23/2012

Fashion fair: womens fashion

Nyt seuraa sitten toinen osa muotimessuilta, vuorossa naisten muoti. Yllättäen muotinäytöksessä ei ollut kauheasti naisten vaatteita jotka olisi ollut minun mieleeni, lukuunottamatta niitä kaikkia ihania turkiksia. Postaus käsitteleekin aika pitkälti niitä.
Ei mikään yllätys kai tosiaan, että juurikin nuo kaikki turkis jutut oli ne mistä minä pidin.  Haaveilenkin taas jostain uudesta turkiksesta, lähinnä siis tekoturkiksesta. Saa nähdä löytyykö mistään tarpeeksi kivannäköistä ostettavaksi. Tuollainen Sammon turkiksen näytöksessä näkynyt musta pidemmän mallinen turkis voisi olla kiva talveksi.

Kyseisillä messuilla näkyi muotinäytöksissä paljon muitakin merkkejä jne, mutta nämä olivat siis vain minun suosikkini sieltä. Mutta se muotimessuista tältä vuodelta.. ensi vuonna uusiksi, ehdottomasti!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Wau! Onpa upeita turkkeja :)

Mulla on jo pari turkkia ja suosittelen kyllä, että käyt ainakin kokeilemassa aitoa turkkia ennekun tyydyt feikkiin. Oikee turkki on vaan jotenki nii paljo ihanampi :)


kettutytöt antakaa armoa :D

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Oon mä kokeillu oikeitakin turkkeja :) ei vaan ole tullu koskaan itse ostettua sellasta, kun ei ole löytyny sopivaa :P ne on aina mulle liian isoja.

Anonyymi kirjoitti...

Mikä sinua kiehtoo turkissa?

Milka kirjoitti...

Anonyymi: En osaa sanoa mikäs niissä nyt varsinaisesti kiehtoisi. Ne nyt vaan sattuu olemaan kauniita ja lämpimiä :)