3/12/2012

colored jeans

Yksi tämän kevään ja kesän trendeistä on ehdottomasti värikkäät farkut. Pinkit, keltaiset, vihreät, kirkkaan siniset, oranssit, vaaleanpunaiset, mintunvihreät jne. Niitä löytyy joka lähtöön ja jokaiseen makuun. Itse en nyt ihan noita kaikkia värejä voisi päälleni pukea, mutta myönnän että ainakin vaaleanpunaiset farkut haluaisin, keltaisiakin voisin harkita. Valitettavasti H&M:ltä ja Gina tricotista on loppunut juuri ne vaaleanpunaiset farkut minun koossani, täytyy siis jatkaa etsintöjä.

8 kommenttia:

Rosa kirjoitti...

pinkit, punaset tai siniset ois ihanat! :>

Anonyymi kirjoitti...

great post!

Elizabeth Gates kirjoitti...

tollaset mintunvihreet ois ihanat:)

http://meant-2-happen.blogspot.com/

Milka kirjoitti...

Rosa: Mä taas voisin tosiaan ne vaaleanpunaiset ja keltaiset ottaa.. suht hillytyt vielä :)

Silhouette: Thanks :)

Elizabeth: Mäkin voisin noi mintunviheet haluta :) Ne on yhtä karkit kun vaaleanpunaisetkin.

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihania. Minttua mulle <3



Satu
- Indie by Heart

Milka kirjoitti...

indie by heart: :) hihih. mulle kans!

Jenniemi kirjoitti...

Äh - pakko saada kans värilliset farkut! Osais vaan päättää, että mitkä ne kaikkein lemppareimmat olis.

http://tuplaongelma.blogspot.com

Milka kirjoitti...

Jenniemi: No niimpä :) mä oon jo melkeen päättänyt et kyl ne vaaleenpunaset aineki on se mun farkut.