3/04/2011

my makeup

Jonkin verran on tullut kyselyä siitä, mitä meikkejä käytän jne. Ajattelin nyt sitten tehdä tämmöisen minimeikkipostauksen. Eli lähinnä siis esittelen meikit joita käytän päivittäin, tuskin tarvitsee rueta esittelemään miten meikkaan.
Ripsiväri - Maybelline sky high curves.
Meikkivoide - Lumene Double stay
Luomiväri - H&M
Aurinkopuuteri - Gosh
Värillinen huulivoide - Hydracolor, sävy 23
Meikkaan tosiaan tuossa epäloogisessa järjestyksessä, jossa ne on lueteltukin. Eli ensimmäisenä ripsiväri ja sitten vasta muut. Moni onkin ihmetellyt tuota minun järjestystä, mutta minulle se käy parhaiten noin.

Lähes kaikki noista tuotteista on luottomeikkejä, eli kauan olen samoja käyttänyt. Ilman tuota värillistä huulivoidetta en voisi elää, käytän sitä siis kokoajan (paitsi yöksi laitan aina Bepanthenea). Siinä siis kaikessa yksinkertaisuudessaan nuo meikit, joita käytän päivittäin. Onko kellään samoja luottotuotteita?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuo Maybellinen sky high curves -ripsari on mullakin ahkerassa käytössä Lorealin voluminousin rinnalla. Mä tykkään kans Lumenen meikkivoiteesta, mutta mulla käytössä se kevyempi versio, natural makeup kuultomeikkivoide. Sopii mun iholle paremmin.

Ihanaa viikonloppua sulle! :)

Milka kirjoitti...

Sofiina: Samoin, mukavaa viikonloppua :)