9/07/2010

exposé

Kai nyt jo voisin paljastaa minne lähdemme miehen kanssa kaupunkilomalle. Tulihan sitä harkittua vaikka mitä paikkoja, mutta yksi vei voiton, yksi kaupunki josta olen aina haaveillut.
How can quess? Jep, Pariisi, minun ikuinen haaveeni. Ja lähtö sinne on jo tämän viikon perjantaina, olen ihan  suunnattoman innoissani. Matka on vain pidennetty viikonloppu, eli 3 yötä, mutta sekin riittää minulle. Tänään rustasin jo listaa, mitä kaikkea pitää muistaa ottaa mukaan (jep, olen niitä "lista-ihmisiä", että teen kaikkeen listoja).

Nyt jatkan listan tekemistä ja sitten pehkuihin, pieni työputki tässä taas ennen tuota minilomaa. Later fashionlovers.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa matkaa teille :)

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos :)

satu kirjoitti...

voe että, jos tuo oli miun kommentti niin se tuli vahingossa anonyyminä! ainakin piti kirjoittaa ihan itsenäni hyvänmatkantoivotus ^^

Milka kirjoitti...

satu: sun kommentti sen sit varmaan oli :) ja kiitos, again!