8/11/2010

cape

Pakko varoittaa heti alkuun, sorrun taas mainitsemaan syksyn tässäkin postauksessa. Mutta mainittakoon vielä kerran, ettei kukaan saa väärää käsitystä, minun puolestani kesä voisi jatkua läpi vuoden ja vuodesta toiseen.
Aina kun joku tietty vuodenaika rupeaa tekemään tuloaan, sitä alkaa haaveilla vaikka mistä sen vuodenajan vaatetuksista yms. Nyt haluaisin syksyksi jonkun ihanan neuleviitan, niinkuin  esimerkiksi tuossa kuvassa. Bongasin kuvan jostakin ruotsalaisesta blogista (en enää muista mistä) ja kuvan viitta on Åhléns:lta, jota ei tietenkään suomessa ole. Minun täytyy siis etsiä omani jostain muualta, jos en ole vähään aikaan pääsemässä Tukholmaan. Löysin kuitenkin Elloksen sivuilta kivan neuletakin, joka on mielestäni aika viittamainen. Tosin väritys siinä ei ehkä ole ihan minun tyyliseni..
Mutta katsotaan millaisia vaihtoehtoja ebay antaa minulle viittojen suhteen. Ja myönnän, olen jäänyt koukkuun ebay:n ihmeelliseen maailmaan.

Ei kommentteja: