12/05/2009

Leopard stuff

Kävin eilen hakemassa postista kaksi pakettia. Tuntui melkein joululta :) Toinen paketeista sisälti mustat feikkiuggsit, jotka tilasin ebaysta vähän aikaa sitten. Niistä tuskin tarvitsee laittaa kuvaa, koska kaikki kyllä varmasti tietää miltä ne näyttää. Toisesta paketista kuoriutui tämmöinen..

Harmaa leopardihuivi, jota olen jo jonkin aikaa etsinyt. Päätin sitten tilata sellaisen ebaysta. Hinta muistaakseni noin 14euroa. Täytyy myöntää että ei ollut ihan sen sävyinen kuin kuvittelin ja millaiselta se kuvissa näytti. Luonnossa ehkä hieman sinertävä ja se häiritsee ainakin minua aika paljon.

Ehkä mun tulis pitää pieni paussi tossa ebaysta tilaamisessa, kun tuntuu että viime aikaiset ostokset on mennyt vähän pieleen..

12 kommenttia:

Ronja kirjoitti...

Oi, ihana huivi, pakko alkaa metsästää...

Milka kirjoitti...

Ronja: Kunhan vähän aikaa funtsin miten teen.. niin jos en haluakaan pitää huivia, niin haluatko ostaa sen multa?

Hilda Von Dilka kirjoitti...

hahaa! :D musta toi neuletakki on ainaki tosi täydellinen ja voisin ite ainaki kotiuttaa sellassen :D

Milka kirjoitti...

HvD: Kiva et tykkäät :) tiedä vaikka laittaisin sen blogiin myyntiin jos en haluakaan pitää sitä. Olisitko sitten kiinnostunut ostamaan? :)

Hilda Von Dilka kirjoitti...

joo tietenkin olisin! : D riippuu kuitenkin vähän hinnasta kun näin köyheliini opiskelija tuppaan olemaan.. (btw jos kiinnostais, voitais tehä vaikka vaihto? mulla ois tollassii korui mitä oon tehny ja jos kiinnostaa voisit vaikka kattoo mun blogista? :D http://vantagepoint-hvd.blogspot.com/ )

Milka kirjoitti...

HvD: Sori, kyl mä ton sitten ihan myisin. En tarvii nyt koruja. Hintaa tolla neuleella olisi 17euroa sisältäen postarit.

Hilda Von Dilka kirjoitti...

joo okei :D jos mä vielä mietin jonkun aikaa ja ilmottelen pikapuoliin.

Milka kirjoitti...

HvD: Käy hyvin :)

Hilda Von Dilka kirjoitti...

voisin ostaa kyllä tuon neuleen, houkuttelee niin mielessä kokoajan (kuvittelen jokaisen linnanjuhlien naispuolisen vieraan neule päällä :D) kysyisin vielä että minkä kokoinen se on ?

Milka kirjoitti...

HvD: Neule on one size. Se on suunnilleen s/m koko. Koska itse olen kokoa xs ja minulle se on aikas väljä.

Hilda Von Dilka kirjoitti...

joo no kyllä siinä varmaan sitten kaupat tulee ;)

Milka kirjoitti...

HvD: Laitatko mulle sähköpostia, niin sovitaan asioista tarkemmin.. milca@netti.fi