11/17/2009

Have 2 have: Grey leopard scarf

Tiedättekö kun joskus tulee sellanen olo, että on pakko saada jotain tai joku tietty asia? No mulle tulee sellasia oloja suht useinkin. Ja nyt se on nimeltään, harmaa leopardihuivi. En tiedä mistä se tuli, kai siitä harmaasta leopardineuleesta josta puhuin taannoin. Nyt haluaisin huivin, aika ison sellaisen, jota voisi sitten käyttää myös sisätiloissa asusteena. "Normaalivärinen" leohuivi mulla jo onkin, mutta se ei nyt riitä :)
H&M Jimmy Choo-mallistossa on tuo yksi kivan värinen harmaa leohuivi, mutta kuten arvata saattaa, en kerennyt sitä itselleni saamaan nettikaupasta. Tuo muuten olikin yksi niistä harvoista jutuista jotka olivat minun mieleeni kyseisen malliston tuotteista, niittivyön ja rannekorujen lisäksi.

Lähes kaikki kaupat olen yrittänyt kiertää läpi harmaan leohuivin löytämisen toivossa, mutta ainakaan vielä ei ole tulosta syntynyt. Sokokselta löysin kyllä ihan kiva huivi, mutta se on sitten taas sellaista matskua, että ei sitä oikein sisähuivina (tai kesälläkään) oikein voisi käyttää. Se on enemmänkin tarkoitettu ihan lämmittäväksi asusteeksi.


Ja nämä kuvat ei sitten paranna yhtään tätä pakkomielteistä oloa saada se huivi.. I have to get it!!
Jos jollain on hyviä vinkkejä mistä voisin kuvailemani laisen huivi löytää, otan vinkit vastaan avosylin :)

Pic: h&m.com, blueisinfashionthisyear.blogspot.com

2 kommenttia:

paula kirjoitti...

Mä oon aikoinaan ostanu harmaan leopardihuivin ainaki ihan hennesin normimallistosta, mut siit on tosiaan jo pari vuotta nii ei ehk kauheesti auta :D mut luulis ny jostain löytyvän! :)

Milka kirjoitti...

ihan_hupsu: Niimpä, luulis löytyvän.. mutta kun ei. Jatkan silti etsintöjä.. :)