10/27/2009

Super dooper blue

Huoh. Aika väsyttävä duunipäivä.. taidankin loppuillan käyttää tv:n ja tämän parissa
Laitan tähän loppuun pitkästä aikaa pienen arvonnan. Kävin Seppälässä tänään etsimässä sitä kivaa tummansinistä kynsilakkaa.. löysin yhden, mutta epäilin sen olevan hieman liian vaalea. Ostin sen kuitenkin ja kotona totesin että, se tosiaan on minun makuuni hieman liian vaalea. Sainpa siitä sitten hyvän idea, arvon sen täällä blogissani. Varmasti joku siitä tykkää, tai ainakin toivon niin. Väri on kuvassa lähes tulkoon oikea. Luonnossa purkki näyttää tummemmalta, mutta tässä kuvassa salamavalo saa värin näyttämään enemmän oikeanlaiselta. Kynsilakan nimi on tuo, jonka olen laittanut postauksen otsikoksi, eli Super dooper blue.

Ja homman nimi olisi sellainen että, osallistua voi kommentoimalla tämän postauksen kommenttiboksiin lähes mitä vain. Mukava tietysti olisi jos kommentti sisältäisi ihan asiaakin.
Osallistumis aikaa on perjantai-iltaan klo 18.00 asti. Muistakaa nimimerkit.

Good luck ;)

Edit// Arvontaan osallistumis aikaa on pidennetty lauantai-iltaan klo 21.00 asti. Syystä siitä, että osallistujia on jälleen niin vähän. Nyt kaikki osallistumaan ;)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä tänne kynsilakka kelpaisi ;D
Oon lueskellut sun blogia nyt varmaan kuukauden päivät, ja kiitos sulle että päivität tosi usein ! :D
Sulla on mahtava tyyli ja paljon ideoita !
Nim. Pauliina

Milka kirjoitti...

Pauliina: Kiitti :) Tosi mukava kuulla että tykkäät lukea mun blogia. Kovasti ainakin yritän päivittäin postata, aina ei vain yksinkertaisesti kerkeä.

Anonyymi kirjoitti...

Heippa.
Olen minäkin alkanut enemmän vierailemaan tällä sivulla kun postauksia tulee kivan usein ja sulla samanlainen maku kuin mulla! :)
p.s. kynsilakka on ihanan sähäkkä!
-susanna-

Mira kirjoitti...

Ihanan värinen lakka niin voishan tässä osallistuakin. :) Onneks mulle ei oo tullu tuota hennesin kuvastoa, kun se kuitenkin houkuttas mut tilaamaan sieltä.

Milka kirjoitti...

mirella: yep, mukana olet :) saatan mäkin sortua tekemään pienen tilauksen tuosta kuvastosta..