10/06/2009

I want opinions!!


Mitä mieltä noista?? No myönnän, onhan se aika.. "karut". Ja ei ehkä ihan just mun tyyliset, ainakaan ennenkun ne näkee mun jalassa. Mutta, miltäs ne noin muuten näyttää? Voisiko istua munkin asuihin?

Olen harkinnut noiden tilaamista jo monta päivää.. voisin ainakin testata oisko ne kivat. Eihän siinä mitään menetäkään. Niissä on kiilakorko, joka on ollut hakusessa ja.. niin :)

Kengät on nellystä ja kustantaa 49euroa + pk.

Rohkeasti mielipiteitä!!

Päivän varsinainen postaus alempana.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oon myös katsonut samoja kenkiä pidemmän aikaa enkä ole vieläkään saannut aikaiseksi tilattua!! :) Vois olla aika toimivat talvella eikä hintakaan oo paha. Täytyy kyllä heti tehdä tilaus kun kokoanikin on vielä jäljellä. ;)

Anonyymi kirjoitti...

tollasia kenkiä on nyt tullut kauppoihin ja mä en tajua mitä ihanaa noissa on...ehkä se vaatii sit vaan totuttelua :)

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Tein iteskin juuri sen tilauksen, siinä pelossa että nuokin loppuu ennenkuin kerkeän tilaamaan. Kokeilen ja laitan sinne menemään takaisin jos en tykkää niistä.

Anonyymi: Vielä vuosi sitten en olis varmaan suostunut laittamaan tuon tyylisiä (kiilakorkoisia) kenkiä jalkaani, mutta nyt olen alkanut lämpenemään noille :)

Laura kirjoitti...

Mun mielestä idea on tosi kiva, mut oisko noi hieman kömpelön näköiset noinkin pienellä naisella kuin sinä...? Noi ylempänä olevat on musta kivemmat.

Milka kirjoitti...

Laura: Hmm, voihan se olla. Noo, mutta kokeilempa nyt ainakin. Jos ovat hassut niin laitan sitten takaisin menemään :)