6/17/2009

I found them..

Tänään mulla alkoi ansaittu 2 vkon kesäloma. En saanut valitettavasti pitää kaikkia neljää viikkoa putkeen, mutta kyllä toi kaksikin nyt kelpaa tähän hätään. Huomenna lähdetäänkin sitten ajelemaan meidän juhannusmöksälle Karttulaan, siellä ollaan ensi viikon tiistaihin asti. Pois tullaan varmaan Kuopion kautta, että mä saan vähän pyörähtää muutamassa kaupassa siellä :) vois ainakin nopsaa tsekkailla jos jotain löytyis ale-myynneistä.

Tulin tänään duunin jälkeen kaupungin kautta himaan, kävin hennesin miesten puolelta tsekkaamassa niitä aurinkolaseja. Ja arvatkaas mitä, no mä ostin sieltä jopa kahdet!


Mä arvasin että sieltä löytyy oikeenlaiset ja vielä edulliseen hintaankin. Ja tänään on vielä kaikenlisäks paistanut aurinkokin melkeen koko päivän, how wonderful is that. Sopivasti löyty uudet aurinkolasit! Ei mikään paras mahdollinen kuva laseistä, mutta nyt ei kerkeä ottamaan parempaakaan. Kameran salamavalo vähän vääristää linssien ja sankojen väriä ja saa nuo muutenkin näyttämään hieman hassuilta. Anyways, kivat ne on oikeasti! Jussina ne pääsee päähän ihan varmasti, ainakin jos yhtään aurinko vilahtaa..

Nyt mä meen pakkailemaan, huomenna ei kauheesti kerkee mitään.

Later.

Ei kommentteja: