6/15/2009

Elle

Olipas karmee päivä tänään.. duunin takia oon ihan poikki ja sitten vielä toi keli, huoh. Vois jo tulla ne kesäkelit! Onneks tänään mua odotti himassa kiva pikku ylläri duunin jälkeen, nimittäin tämmönen lahjalehti. Näitä saa lähettää mulle useemminkin.


Ja oli mun muru tehny mulle vielä tosi hyvää kanasalaattiakin kun tulin väsyneenä duunista, man of my dreams.

Tässä jotain pikkupoimintoja yllä mainitusta lehdestä.

Hapsuja ja niittejä, kyllä kiitos.

Vielä kun sais sitä aurinkoa tänne niin olis hyvä..

Just ostin vähän aika sitten sen mustan paljettimekon, mutta ei se noin kimallus ole. Kaikki kulta ja hopea asusteet (pitsi korut), on hävitetty. Enkä usko että hankin uusia.

Valitettavaa, mutta en kauheasti osaa käyttää värejä. Yritys on kova!

Saa nähdä millasen mekon keksin vielä ostaa sinne systerin hääjuhlaillalliselle, vain mielikuvitus on rajana.

And that is so true!

Koitan ennen juhannusmökkeilyä laittaa jotain muutakin postausta..

Later
.

2 kommenttia:

ss kirjoitti...

rakastan kaikkia värejä,mutta pukeutumisessa oon ihan surkea käyttämään niitä:--D kyllä aina yritän ,mutta siihen se jääki ;//

Milka kirjoitti...

ss: sama se on mullakin :)