4/15/2009

Today's accessories

Mulla oli tänään vapaapäivä ja tietty nukuin pitkään ja laiskottelin. Tänään oli ohjelmaa vaan illaks ja se ohjelma oli tapetin laittaminen. Jep, mentiin murun kans auttaa mun pikkubroidia ja sen tyttöystävää laittaa niille tapetteja. Joten asukaan ei tänään ole ollut kummoinen.. oisin mä kyllä siitä voinu silti kuvan ottaa, mut tuli aika äkkilähtö sinne broidin luo, ni jäi sit se kuvakin ottamatta.

Tässä kuitenkin päivän asusteet. Converse-tyyliset tennarit, Lindexin leopardihuivi ja hapsulaukku.

Noista tennareista.. selitin aiemmin että tilasin Ellokselta ne aidot Converset. No, ne ei sit ollutkaan yhtään kivannäköset mun jalassa. Mä nimittäin haluun käyttää noita leggareitten kanssakin, niinkun tänäänkin.. mutta ne aidot Converset näytti isoilta ja muutenkin jotenkin tyhmemmiltä, kuin nämä toiset. Nämäkin on siis Ellokselta ja nää on jotenkin paljon sirommat ja söpömmät mun mielestä. Nyt voi siis vetää jälleen yhden jutun pois ostoslistalta, nimittäin valkoiset tennarit.

Later.

Ei kommentteja: