4/06/2009

Saturday's shopping

Nyt sitten niihin mun viikonlopun ostoksiin, joita lupailin. Ne ei tosiaan ole kummoiset, lähinnä ihan perusvaatetta tuli osteltua. Vaikka hakusessa oli kaikenlaista, niin ylläripylläri en niitä löytänyt.

Nämä kaksi on Zarasta, eli valkoinen pitkähkö neuletakki ja valkoinen pitempi löysä toppi vetoketjutaskulla. Perus neuletakkeja tarvii aina ja tuolle topille mulla on jo visioita.. kesällä minifarkkushortsien kanssa.

Harmittaa ihan hemmetisti ettei mulla ollu mukana kameraa, koska oisin halunnu kuvata niitä monia vaatteita ja kenkiä joita en ostanut, mutta oisin halunnut. Esimerkiksi juuri Zarassa oli ihan törkeesti ihania kenkiä, oisin voinut ostaa ne kaikki jos varaa olisi ollut.



Musta t-paita hennesistä, kaulakoru samasta paikasta. Tälle kyseiselle t-paidalle mulla onkin jo suunnitelmia, se saattaa nimittäin päästä käsittelyyn saksien kera. Tämä kaulakoru oli kauan hakusessa, onneksi sen löysin. En nimittäin ole aikoihin ostanut rihkama kaulakoruja, nyt pitkästä aikaa löysin mieleisen ja siksi päätin sen myös ostaa.

Ja tämä kaksi pitkää perustoppia on Ginasta. Näitä mulla onkin jo useammassa värissä, luottovaatteita kesästä talveen. Saatan näitäkin jotenkin tuunailla kesää kohti mentäessä, jos näin käy, niin esittelen tuotokset sitten.

Tarkoitus oli ostaa värikkäämpiä vaatteita vaihteeksi, ja kuinkas kävikään, mustaa ja valkoista. Mun värikäs taitaa olla siis valkoinen.
Taidan mennä seikkaileen asoksen sivuille, jospa sieltä löytyis mulle jotain oikeesti värikästä..
Later.

Ei kommentteja: