4/21/2009

New in wardrobe

Nyt saa kertoa mielipiteitä.. koska mä en itse osaa päättää. Tein sillon taannoin sen Ginan tilauksen ja se tuli tossa viime viikolla. Aion pitää tilauksesta sen vaalean oranssin topin ja ainakin toisen niistä hapsu topeista.. mutta kumman? Musta vai valkoinen? Vai ehkä molemmat? Musta rimpsutoppi menee palautukseen.. jos rimpsut olisi ollut myös takaosassa, niin olisin sen ehkä pitänyt.

Nää ihanat ja aurinkoiset kevät ilmat vaan pahentaa tätä kauheeta kesävaateinnostusta. Koko ajan tulee selailtua nettiä kesää ajatellen.
Oon mä itseasiassa jotain uutta saanut hankittuakin..
Ginan tunika/minimekko, ystävältä ostettu. Tää kyllä kaipaa hieman fiksausta ennen kuin mä tätä voin käyttää.. on meinaan hieman iso mulle, vaikka onkin xs. Tai saa nähdä yritänkö kaupitella tota teille täällä. Vai kiinnostaisiko ketään edes ostaa kyseistä mekkoa?

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

pidä toi valkonen hapsutoppi, se on hienompi jotenkin ja noi hapsutki erottuu kivemmin. sulla on aika mustavalkonen tyyli. tuleeks sulle keväisin/kesäsin tarvettä lisätä värii asuihin? :) ja toi sun frendiltä ostettu mekko on tosi söpö! pidät ite

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Poikkiskin oli sen valkoisen kannalla, se siis varmaan ainakin jää. Jep, aika mustavalkoinen mun tyyli on.. mä kun oon niin nirso värikkäiden vaatteiden suhteen. Itteni mielestä tosi harva väri sopii mulle. Mutta se on munkin kohdalla totta, että kesää kohti mentäessä tulee kauhee tarve ostaa kaikkee värikkäämpää, sillä linjalla ollaan menossa nytkin :) siksi pidänkin myös tuon vaaleanoranssin ginan topin.

Anonyymi kirjoitti...

hei onko sun blogia blogilistalla? ku koitin ainaki ettiä enkä löytäny. Olis tosi helppoo aina sitä kautta lukee tätä ja saisit varmaa lisää lukijoitakin? :>

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Heippa. Kyllä se löytyy sieltäkin :) ollut siellä jo melkeen ihan alusta asti.