4/11/2009

LazySickSaturday

Huomasin jo eilen aamuna herätessäni että kurkku on hieman kipee.. noh, tänä aamuna se oli sitten vielä hiukan kipeempi. Soitin murulle duuniin että tois mulle finrexiä, jotta voisin sitä tässä lipitellä nää pari vapaapäivää vielä ennen duunia. Nyt on finrexit "nautittu" ja on se myönnettävä, että mulla on huomattavasti parempi olo.

Tänään on siis toisin sanoen ollu tosi laiska ja kipee päivä, ainakin ennen tota murun tuomaa lääkettä. Oon vaan istunu himassa ja taidan kohta tulla jo mökkihöperöks. Onneks tiistaina on taas duunia.. huoh.


Vähän ehkä ärsyttää kun päivän asut on mulla jääny viime aikoina totaalisesti kuvaamatta, se johtuu iha
n siitä että oon niin surkee niitä ite kuvaamaan ja toi muru on niin harvoin samaan aikaan himassa. Ja kun mulla on viime aikoina ollu niin vähän duunia, ni paljon aikaa on kulunu vaan himassa, joten asuissakaan ei ole ollu paljoa esittelemistä.

Tänäänkin himassa päällä ehkä maailman tylsin asu (mutta ihmeen pirteen värinen kylläkin, kun vertaa mun muihin asuihin), mustat leggarit ja hennesin pinkki-mikälie tunika. Tosta tunikasta kyllä tykkäilen, se on oikeesti ihanan värinen, ehkä vielä hieman kirppaampi tuo väri luonnossa kuin tuossa kuvassa. Kesällä toi on ihan paras, löysä ja muutenkin rento. Viime kesänä toi oli muutaman kerran minifarkkushortsien kanssa päällä.. mummot katto ihmeissään kaupungilla kun varmaan luulivat ettei mulla ole ollenkaan mitään ton alla, ei meinaan ne minishortsit paljon tuolta alta näkyny :) mummoraukat.

Nyt mä taidan mennä kattoo tulisko telkkarist jotain kattomisen arvosta vai pitäskö täs alkaa kattoo jotain leffaa..

Later.

Ei kommentteja: