3/16/2009

Shoppinglist

Kauan oon höpöttäny kaiken maailman jutuista, joita haluaisin/etsin. Mutta pitkään aikaan en oo tehny varsinaista ostoslistaa, joten nyt olen sellaisen väsännyt. Se auttaa mua itteänikin vähän kartoittamaan mitä kaikkea siinä nyt vielä onkaan :)

Tässä ei nyt ole ihan kaikki mitä on varinaisesti
tarkoitus hankkia, tärkeimmät vain. Ja tietty silloin kun päätän tuon ostoslistan tehdä, niin en muista kaikkia juttuja mitä olen haikaillut :) great.


Tässä samainen lista kuvien muodossa. Jokseenkin tuon näköisiä juttuja on siis hakusessa. Listalla oli myös ne korkeat mustat gladiaattori korkkarit, no more beibi :) Ne on tulossa jo kotiin.

Pahoittelen kuvien kokoa :/ en viitsi käyttää niitä photobucketteja (?) ja muita, kun olen huomannut miten ne temppuilee jne.

Millonkohan olis niin että olis oikeestaan kaikki mitä vähään aikaan tarvii? Ettei olis kuin muutama juttu ostoslistalla..? Mulla ei kai koskaan ;)

Ei kommentteja: