3/13/2009

Friday

Mä esittelenkin joku kerta jo sen yhden hennesin lastenpuolelta ostamani motoristi-tyylisen tekonahkarotsin.. Noh, mä sitten kuitenkin palautin sen, koska se oli ikävän isohko mulle. Ja sain kuin sainkin systerin kautta hankittua sen varsinaisen rotsin jota olin havitellut, eli sen hennesin Divided-malliston prätkärotsin. Se majailee vielä siellä systerin luona, mutta kovasti ootan että saan sen jo pukee päälle :) Tänäänkin aurinko lämmitti niin kivasti, että sillä rotsilla oikeesti vois jo pärjätä.

Tänään illalla on vielä ohjelmassa telkkaria ja tätä


Toi tuunaus on jo aika hyvässä jamassa, vielä kuitenkin on hommaa vähän jäljellä :) lopputuloksen näätte toivottavasti jo ens viikolla.

Niitä mieleisiäni vaaleita farkkuja en oo löytänyt, joudunko siis tosiaan uhraamaan mun ainoat vaaleat farkut tohon prokkikseen.. hope not. Koitan jatkaa etsintöjä viel vähän aikaa. It
seasiassa huutonetistähän saattais löytyä sopivat yksilöt :) Tarveisin toiset vaaleat farkut myös farkkushortsi-tarkoitukseen. Yhdet vaaleat farkkushortsit mulla jo on, mutta nyt haluun hieman löysemmät, noi on nimittäin aika naftit, oikeesti :)

Ja vielä siitä mun tunnetusti huonosta tuurista, mä kun selitin siitä ihanasta ginan viilto t-paidasta. En sitten kuitenkaan sillon viitsiny sitä heti tilata kun ei sieltä ois ollu muut
a tilattavaa.. no nyt sitten kun mulla ois ollu sieltä muutakin tilattavaa, niin niitä t-paitoja ei enää ole siellä! Byhyy. Mutta ihana systerini lupas huomenna tsekata josko löytäis ginasta mulle vielä sellasen valkoisen. Mulla on jo asukin valmiiks mietittynä siihen, tosin sitä asua voi käyttää vasta kesällä :)

Tässä vielä vähän esimakua siitä suunnittelemastani asusta.. (tosin siihen olin suunnitellut sen viilto t-paidan, jonka kuvaa en löytänyt mistään, ja ei nuo asun muutkaan osat nyt ihan sellaisia ole kuin olin ajatellut, mutta sinne päin :)
Nyt telkkarin ääreen. Later.

Ei kommentteja: