2/28/2009

Jeans

Jo viime kesänä innostuin leikkelemään yhdet farkkuni, lähinnä senkin takia että olin kyllästynyt tavallisiin farkkuihin. Nythän kaupoissakin myydään jo vaikka minkänäköisiä revittyjä farkkuja. Itse ihastuin Topshopin mustiin revittyihin farkkuihin, joista jo joku aika sitten postailinkin. Myös Gina Tricotin mustat ja vaalean siniset revityt farkut on ihan törkeän hyvännäköiset. Ginan molemmat farkut olisinkin halunnut, mutta niitä kokeiltuani jouduin myöntämään ettei ne istunu mulle. Mulla täytyy farkuissa olla aina edes vähän stretchiä että ne (mun mielestä) istuu minulle jne.

Nämä siis ne Gina Tricotin mustat versiot. Vaalean sinisistä en enää löytänyt kuvaa mistää, pyhyy. Ne oli unelmat!

Nyt ei siis auta muu kuin tehdä revityt farkut itse. Olenkin jo alottanut kunnon DIY-prokkiksen mun mustien farkkujen osalta. Saa nähdä millon saan ne valmiiksi, mutta koitan sitten laittaa kuvaa niistä.

Samoin yritän myös tehdä vaaleille farkuille. Mutta sellaiset täydellisen väriset pitäisi ensin löytää. Ajattelinkin ens viikolla käydä kiertelee kirppareilla vähän sillä silmällä. Ois mulla kaapissa yhdet, just sopivan väriset, mutta en vaan raski niitä "tuhota" kun on varmaan ihan hyvä säilyttää yhdet ihan sellaisenaankin.

Nämäkään ginan farkut ei ole mitkään hullumman näköiset, väri on huomattavasti ihanampi huonnossa.

Joka kaikilta muiltakin löytyy revityt farkut?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mä leikkasin just mun mustii kirppisfarkkuihin tollasii viiltoja paljon :) tuli tosi kivat ja varmasti tuun käyttään niitä paljon.

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Varmasti tuli kivat :) Mä teen vähän eri tekniikalla, eli en leikkaa niitä, koska en halua en ne poikittain olevan langat katkee :) anyways, vähän hitaampaa tällä mun "tyylillä" tuunata.