1/14/2009

Nothing important today

Tänään tuli taas postista lappu, että hennesin paketti ois noudettavissa. Täytyy varmaan koittaa se sieltä hakee tän viikon aikana.. siellähän tosiaan taitaa olla jo ne kevätkuvaston kamat. Jes.

Eilen himaan saapu se mun uus hapsulaukku. Kivaltahan se näyttää, siihen väriin on kyl totuttelemista. Oon niin tottunu tohon mustaan, ja onhan toi uus laukku muutenki vähän erilainen. Tota ei saa olalle (tosin en nyt tiedä onko se nyt niin huono asia), ja tossa noi hapsut menee vähän erilailla. Kylhän se uus laukku sit pääsikin eilen heti käyttöön kun mentiin sinne leffaan, olihan se testattava.

Laitoinkin siitä kuvan jo tuolla aiemmassa postauksessa, mutta tässä kuvassa näyttääkin samanlainen laukku keikkuvan jonkun muunkin käsivarressa :)

Hitsit mun on kyl päästävä kunnon tuhlaus-shoppailulle.. Mulla on niin pitkä ostoslista ettei mitään rajaa :) mut mulle käykin yleensä niin et sillon kun mulla on kauheesti kaikkee mitä haluan, niin en löydä niistä mitään :/ moukan tuuriako? Do not know.

4 kommenttia:

Ina kirjoitti...

mulle käy aina niin että jotain pitäisi ostaa mutta sitten ostankin jotain aivan muuta:>

Milka kirjoitti...

Ina: Nojoo, se on kans toinen ärsyttävä juttu :) löytyy kaikkee muuta kivaa muttei niitä mitä pitäis ostaa.

emmi / NO FASHION VICTIMS kirjoitti...

Haa, munkin Hennesin paketti kolahti lähipostiin tänään, olin jo ihan unohtanut sen, hyvä kun tuli tästä mieleen :-D pitää käydä huomenna kipasemassa kotiin se..

Milka kirjoitti...

pnkd: mäkin ajattelin huomenna hakea :) en tänään millään jaksanu.. (johtuu kai lähinnä siitä että tiedän paketin olevan iso ja paivana ihan sikana, poikkis saa siis autolla kuskata mua hakee sen;)