1/15/2009

Comfort shopping

Tänään mulla on ollu kauhee kiukutuspäivä, en jaksa siitä sen kummemmin alkaa purkautuu, mut siis yksinkertasesti: mikään ei ollu hyvin. Varmaan tuttu tunne kaikille joskus. No, kaikkihan varmaan tietää mikä sellaseekin auttaa melkeen.. parhaiten? No just se, shoppailu ;) I know you know it.

Lähdin tänään siis kaupungille mieltäni kohottamaan, shoppailemalla. Ostosaldo ei ollut ihan niin huikea kuin olisin halunnut, mutta jotain löysin kuitenkin. Esittelen pikku ostokseni myöhemmin, kuhan kerkeän kuvaa räpsimään.

On kuitenkin tunnustettava, että tänään heti kun pääsin kaupungilta himaan niin tein ginaan tilauksen. Mun on pitäny tehdä se jo kauan, mut aina se on vaa jotenkin jääny.


Wetlookit. Mulla on jo yhet tän tyyliset, mut ne ei oo mun mielestä niin kivat kun nää. Half Lace Leggings. Oon ihastunu niihin mun koko pitsileggareihin ja nyt halusin sellaset jotka sopis myös arkeen paremmin, eli osittain pitsiset.

Onko muille tollanen lohdutus-shoppailu tuttua?

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

lohdutusshoppailu on tälle tytölle myös tuttua puuhaa :/ En sitte tiiä onko hyvä vai huono asia...

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Nii, no toisaalt.. eihän se periaattees hyvä asia oo, menee rahaa. Mut onhan siin se hyvä puoli, et siit tulee parempi fiilis.. ainaki siihen asti kun alkaa kelaa paljon meni rahaa ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hei auta tyhmää, ootko ottanu noi kuvat GT:n sivuilta? Miten sä sait ne sieltä? :D (en todellakaan oo mikää nero tietokoneiden suhteen :D)

Milka kirjoitti...

Anonyymi: Jepp, sieltähän ne on. Eli kun avaat jonkun tuotteen, painat näppiksessä sellasta nappia kuin "print screen" (PrtSc). Sit meet Paint ohjelmaan ja sieltä Muokkaa ja Liitä. Ja sit vaan muokkaat sen kuvan, eli siis rajaat siitä pois kaiken ylimääräsen (kun siihen painttiin tulee se koko sivu jonka ns.printtasit) :) olipa vaikee selittää. Toivottavasti tajuut tosta jotain.

Anonyymi kirjoitti...

Voi hitsi, tajusin kyllä ohjeet mutta ei toimi mulla :o No kiitos kuitenkin :)